AROMĀTU JAUNUMI

HUGO BOSS THE SCENT ELIXIR

2024. gada februārī iecienīto “BOSS The Scent” kolekciju papildinās divi jauni kvēles pilni aromāti – “BOSS The Scent Elixir” vīrietim un sievietei. Abi vilinošie aromāti satur smaržvielas spēcīgā 25 % koncentrācijā, lai ar neapvaldītu intensitāti un dziļumu saasinātu sajūtas līdz kulminācijai. Šie apburošie aromāti atspoguļo ikvienas “BOSS” personības valdzinošo pārliecību un eleganci.

Stāsts par kārdinājumu

Abi eliksīri ir ļoti koncentrētas oriģinālā “BOSS The Scent” aromāta variācijas, kuros paturētas visvairāk pavedinošās “BOSS Fragrances” smaržu īpašības, lai zīmola aromātu kolekcijai piešķirtu vēl nepieredzētu skurbinājumu.

Kaisle, kas virmo no “BOSS The Scent”, tiek atspoguļota jaunajā reklāmas kampaņā, kuras galvenie varoņi ir Džeikobs Elordi un Lora Harjēra – atzinību guvuši Holivudas aktieri un “BOSS The Scent” franšīzes sejas. Neatvairāmas savstarpējas pievilcības saistīts, iespaidīgais pāris atklāj kaismīgu ķīmiju, kas pastāv ne tikai starp viņiem pašiem, bet arī starp apburošajiem jaunajiem aromātiem.

Spriedzes pilns aromāts vīrietim

Parfimēres Nellijas Ašemas-Ruizas radītais “BOSS The Scent Elixir” aromāts vīrietim uzplaiksnī ar kārdinošu smaržīgo piparu pikantumu, uzburot asu daudzšķautņainu smaržu paleti, no kuras tā vien dzirkstī izaicinoša attieksme. Vidusnotīs atklājas bioloģiski audzēta lavandīna ēteriskās eļļas dzīvīgā smarža. No Provansā ievāktajiem ziediem ar videi saudzīgu ekstrahēšanas procesu iegūtās visaugstākās kvalitātes eļļas aromāts acumirklī sagūsta ar savu kūsājošo enerģiju. Šo izsmalcināto kompozīciju vēl vairāk bagātina liegās Kaledonijas sandalkoka pamatnotis.

Hipnotisks vilinājums sievietei

Parfimēre Luīzes Tērneres radītais “BOSS The Scent Elixir” sievietei savaldzina acumirklī, atplaukstot ar svaigu rozā pipara vēsmu, ap kuru vijas ugunīgs asums, kas izceļ aromāta vilinošo dabu. Vidusnotīs iekārdina provokatīvā beladonnas ziedu dvesma, kurā jaušama noslēpumainība un uzbudinājums, atstājot skurbinošu un dumpīgu iespaidu. No pamatnotīm atplūst kompozīcijas piesātinātā ambras elpa, kuru rada Ambrofix™ – izteikti spēcīga bioloģiski noārdāmas smaržvielas nots, kas uzbur pāri plūstošas siltas sajūtas un jutekliskumu, kāds mēdz pārņemt pēc tumsas iestāšanās. https://www.canella.lv/products/hugo-boss-the-scent-elixir-edp-50ml/

Lasīt vairāk

GUCCI FLORA GORGEOUS MAGNOLIA

Sajūtiet neierobežotas brīvības elpu ar Gucci Flora smaržūdeni Gorgeous Magnolia! Smaržūdenim, kas atklāj jaunu FloraFantasy pasaules šķautni – cildinājumu iekšējam spēkam, izvēlēta lakota pudelīte purpura tonī. Tā iespaidīgo garu mākslinieces Petras Kolinsas režisētā un filmētā aizraujošā reklāmā kārtējo reizi iedzīvina dziedātāja, dziesmu autore, vairāku platīna disku īpašniece un inovatore Mailija Sairusa. Smaržu meistaru Dafnes Bužē un Marī Salamaņas darinātā kompozīcija ir pilna ar negaidītām, taču saskanīgām notīm. Smeļoties iedvesmu no brīvdomīgām sievietēm, šī aromāta pamatam izvēlēta baltā magnolija – sens un rets augs, kas ievācams īpašā veidā un ir rūpīgi jādestilē. Lai atspoguļotu kompozīcijas intuitīvo būtību, tās augļu un ziedu smaržas saldenumu līdzsvaro pikantums, kas atgādina muskata salvijas dvesmu. Kopā veidojas magnolijas esence, no kuras staro mundrums un paceļas spilgts, cēls gars.


PACO RABANNE FAME PARFUM

Šogad “zelta” meitene savu uznācienu piesaka ar “FAME Parfum” – jaunu un spraigu sievišķīgas juteklības izpausmi, kura atklāj viņas vispievilcīgāko pusi – to, kas apbur vēl spēcīgāk un ir vēl krāšņāka. Spēcīgais “FAME Parfum” koksnes un ziedu šiprs, kurā jaušams kaut kas neaizmirstami parīzisks, arvien vairāk uzkurina viņas kultu. Radīts no visvērtīgākajām ētiski iegūtām sastāvdaļām, pasaulslaveno parfimēru Doras Bagrišas, Marī Salamaņas un Alberto Moriljasa kopdarbs – “Rabanne” aromāts “FAME Parfum” – atraisās ar smalku glāsmainību, lai atklātu skurbinošu juteklību, kas liek sajust, ka esi zvaigzne.

CALVIN KLEIN DEFY EAU DE PARFUM

Smaržūdens“Calvin Klein Defy” – jauns aromāts vīriešiem

“Calvin Klein Fragrances” piedāvā smaržūdeni “Calvin Klein Defy” – nākamo aromātu zīmola vīriešiem paredzēto smaržu kolekcijā. Parādoties tirdzniecībā pēc tualetes ūdens “Calvin Klein Defy”, jaunais aromāts vēl vairāk aicina pārvarēt izaicinājumu.

Arī šo aromātu reklamē godalgotais aktieris Ričards Medens, parādīts mirkļos, kad ir viegli ievainojams, iegrimis pārdomās un stāv lielākā izaicinājuma priekšā – drosmīgajam solim lēkt, kas ir simboliska metafora personiskajām robežām un drosmei riskēt. Reklāmas plakāts, kurā Ričards Medens redzams mijkrēslī, atklāj šī stāsta iespaidīgo pamatvēstījumu. Tērpies leģendārajos “Calvin Klein” džinsos un klasiskajā baltajā T kreklā, viņš lūkojas kameras objektīvā, acu skatienā vīdot dumpinieka garam. Tālumā jaušama izplūdusi pilsētas ainava. Izteiksmīgās tumšzilās debesis sasaucas ar krāsu pāreju uz smaržu pudelītes.

“Calvin Klein Defy” smaržūdens jaunais spēcīgais gars turpina uzkurināt gaidas, kad sajūtam, cik pavedinoši ādas smaržas nots kontrastē ar spirdzinošu svaigumu. Šajā smaržūdenī saglabāta oriģinālajam tualetes ūdenim raksturīgā koksnes smarža, kurai piešķirta negaidīti siltāka un tumšāka noskaņa. Aromātā vispirms uzvirmo citrusa asums, ko izceļ mandarīna eļļa. Vidusnotīs kārdinošs ādas akords kompozīcijai piešķir mūsdienīgu vīrišķību un veido izteiktu kontrastu ar bagātīgo vetivērijas eļļas dūmaku pamatnotīs, uzburot reklāmas vēstījuma gaisotni. Lai atspoguļotu aromāta mūsdienīgumu, 80,6 % sastāvdaļu ir iegūtas no dabiskiem avotiem.

TRUSSARDI RUBY RED

“RUBY RED” – nosaukums, kas vēsta ne vien par SMARŽU BŪTĪBU, bet arī par KLEITU! Jaunais aromāts atklāj mūsdienu sieviešu kaislīgo un brīvo dabu.

PAŠPĀRLIECINĀTAS

JUTEKLISKAS

PIEVILCĪGAS

Sapņotājas, dzīvīgas spēcīga rakstura sievietes, kuras nebaidās apliecināt savu neatkarību. Aromāts paredzēts viņām, jo mūsdienu sievietes tajā atpazīst pašas sevi un savus sapņus.